Wyślij do nas wiadomość

    Często zadawane pytania

    Proszę zapoznaj się z pytaniami i odpowiedziami poniżej przed kontaktowaniem się z działem obsługi klienta.

    Koszt wysyłki zależy od ilości zamówionego mleka oraz od typu transportu (kurier, Poczta Polska) i jest wyliczany szczegółowo dla każdego zamówienia.
    Możliwa jest płatność poprzez serwis Przelewy24, umożliwiający płatność kartami płatniczymi jak i również przelewem bezpośrednio ze stron banków. Oprócz tego istnieje oczywiście możliwość płatności tradycyjnym przelewem.
    Czas dostawy to od 2-5 dni roboczych (w zależności od wybranej opcji dostawy). Zawsze staramy się nadać każdą paczkę w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania zamówienia.
    Zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne. Pobierane od Państwa dane służą nam tylko i wyłącznie w celu obsługi zamówienia i nie są udostępniane nikomu innemu.
    Tak, oczywiście. Paragon/faktura są wystawiane automatycznie po otrzymaniu płatności na podstawie danych podanych w momencie składania zamówienia. Dokument jest zawsze dołączany do wysyłanego towaru.
    Jest nam bardzo ciężko konkurować na rodzimym rynku ze względu na bardzo silną pozycję wielkich, zagranicznych koncernów oraz ich dominację w sieciach handlowych. Jednakże zachęcamy do pytania sprzedawców o nasze mleko w Państwa ulubionych sklepach - może to zachęci ich do znalezienia miejsca na półce na nasze mleko!